2011. szeptember 25., vasárnap

Az Operaház.....

.


Mióta Tamás Oslóban és gyakran megyünk, mindig az Opera mellett megyünk el.  Már többször elhatároztuk, hogy megállunk és mi is megnézzük, mert mindig le-fel sétáló túristákat láttunk rajta.
Na, csütörtökön megtettük..... és meg kell  mondjam, hogy fantasztikus az egész.
Amikor épitették elég fagyalogva nézegettük, ráadásul rengeteg pénzbe került. Sokan kétségbevonták, hogy egyáltalán szükség van-e rá. Természetesen, nagyságrendekkel többe került,mint amit előre terveztek. Közgazdászok kiszámitották, hogy még az is olcsóbb lett volna, ha minden operába vágyót elvisznek a sydney-i operába....
Meg valahogy az egész nem nagyon tetszett.
Hát mindezt elfelejti az ember amikor a közelébe ér. Már az is valami fantasztikus élmény, hogy lehet sétálni rajta. Több dimenziós az egész, gyönyörű a kilátás róla és valami csodaszép a fehér márvány és a rengeteg üveg. És belül is teljesen egyedi és az emeleti szinteket a faburkolata meleggé teszi . De nálam az elválasztó falak áttört mintája és halványzöld fénye vitte a pálmát. Valami mesés.....

Mutatok pár képet, a többit  itt nézhetitek meg.

Útban felfelé
Még mindig felfelé
Ilyen a kilátás fentről
Ilyen magasan vagyunk
Emeleti szintek faburkolata
Csodásan megvilágitott elválasztó fal,

.

4 megjegyzés:

  1. nekem nem nyílt meg a link. Tényleg nagyon szép!

    VálaszTörlés
  2. Most már megnyílik. Amikor írtam a bejegyzést szórakozott a blog. Kin-keservvel tettem fel a képeket is.

    VálaszTörlés
  3. Most már tuti bejön. Nem vettem észre, hogy nem nyilvános az album és ugye nekem bejött, mert én raktam fel. Sorry

    VálaszTörlés