2012. január 21., szombat

Varrjunk együtt..... II. Kelta blokk

.



Elkészült a második blokk. Nem vagyok egészen elégedett vele, bár életem első kelta mintáját varrtam, lehetne szebb is.  Azért választottam ezt a háromszög mintát, mert ez emlékeztet legjobban a viking motivumokra. Kicsit megszenvedtem vele, mert a ragasztó amit használtam nagyon keménnyé tette.
De nagyon tetszik ez a technika. Egyre jobban motoszkál bennem, hogy megcsinálom mégegyszer, hogy szép, egyenletes távolságra fussanak egymástól csíkok. Már a 6 mm széles ferdepánt készítése is újdonság volt számomra. Sosem csináltam még ilyet és meglepetésemre, nem is bonyolult két gombostű segitségével elkészíteni. Minden esetre sok tanulsággal szolgált a minta elkészitése, mint pl. az,  hogy amikor kész lettem és kimostam, kivasaltam, biztos voltam benne, hogy jól mennek  csikok. Lefényképeztem, és amikor elkezdtem kicsinyiteni a képeket, láttam, hogy mégsem jó. Mindjárt felbontottam és kijavitottam.


A felső ívnél volt a hiba



.

10 megjegyzés:

  1. Szia!

    Nekem nagyon tetszik! Volt perdepántkészítőd?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nincsen ferdepánt készitóm. Két gombostű között csináltam.

      Törlés
  2. Nagyon jól sikerült, nekem is tetszik .

    VálaszTörlés
  3. Nekem tetszik a Keltád! Ügyes vagy!
    Amy

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, nekem is tetszik. Csak egy kicsit maximalista vagyok ilyen téren :)

      Törlés
  4. Nagyon szép lett, én még erőt gyűjtök hozzá, de olyan bátorító, hogy nem vagyok egyedül! Sokan most készítik először! További jó munkát!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is először csináltam. Meglátod neked is klassz lesz.

      Törlés
    2. Köszönöm a bátorítást!

      Törlés