2012. január 31., kedd

Varrjunk együtt..... IV. Nagymama virágoskertje








Ezen a héten nagyon kényelmes helyzetben vagyok, hiszen egyik kedvenc mintámat kell megvarrni.
Miután ebből csináltam Nóri takaróját anno, van belóle több blokkom is készen, csak alapot kellett hozzá találnom.
Nóri takaróját egyébként a "Stepp by stepp" (magyar cimét nem tudom....) c. sorozat ihelette meg. Carol és Frank franciaágyán ilyen volt és minden alkalommal megcsodáltam.
A takaró kb. 1200 db-ból áll. A sárga csikig hatszögekből készült.. 





.

8 megjegyzés:

  1. ne csalj! tessék újat varrni! :-)) aszontad barnás lesz. hát ez nem olyan :-))))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De olyan (höhö), mert az alap az barna-virágos :)

      Törlés
  2. Már tegnap este megcsodáltam! Nagyon szeretem én is ezt a technikát! Gyönyörűséges!!!

    VálaszTörlés
  3. Na Én meg keresem vajon hova raktam el a maradék virágaim :)Mert van ám kis táska kis szatyor és mindben ami fontos ,csak a virágokat nem telálom:(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Majd meglesz. Én az ollómat keresem második napja......

      Törlés
  4. rakjál az ollódra egy óllóőrt,hogy ne tudjon bárhová becsusszanni, az enyémen egy nagy kötött gombóc van

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Majd ha előkerül, jól megjelölöm :) Köszi az ötletet.

      Törlés
  5. Me gusta mucho tu quilt, es precioso!!!!!!

    VálaszTörlés