2012. február 13., hétfő

Akció a koraszülöttekért..........

.



A dolog evvel a blog bejegyzéssel kezdődött.  Az fb-n működő kreatív csoport több tagja, rögtön nekiállt varrni, kötni. Rengeteg segítőkész emberrel találkoztak. A blog bejegyzésében szereplő kórház koraszülött osztályán gyorsan megteltek a szekrények. Viszont több kórház is bejelentkezett, hogy ők is szivesen vennének ilyen adományokat.  A kis sapkák és ruhák méretét szemléltetve mondta az egyik doktornő, hogy az osztályukon ápolnak olyan icuripicuri babát is, akinek a fejecskéje mandarin nagyságú......
Szóval én is úgy éreztem ebből nem maradhatok ki. Első nekifutásra kötöttem. Volt itthon bébi fonalam, a barátnőim unokáinak kötött pulóverek maradékai.
De tervezem még, hogy varrok is majd. Már elő is kerestem a baby born baba szabásmintáit. 


A méreteket a papirzsebit szemlélteti


A kedvenceim


Szerintem más városok koraszülött osztályai is szivesen fogadnának ilyen felajánlásokat. :)






.

4 megjegyzés:

  1. Nagyon szép megmozdulás,sok szeretet árad a pirinyó babák felé.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon jó érzés volt kötni is ezeket az apró dolgokat.

      Törlés
  2. Mikor olvastam egyből arra gondoltam, hogy jelentkezem, de még megfontolom. Most már túl sok dologban vagyok benne nyakig.

    Lucám! Adnék egy díjat, ha bekukkantanál hozzám!

    VálaszTörlés
  3. Nevezz be nyugodtan, gyorsan kész van az a pár db és olyan jó érzés.
    Megyek és köszönöm a díjat.

    VálaszTörlés