2012. február 14., kedd

"Sokoldalú bloggel" díjat kaptam ...

.

Ancsa megint gondolt rám amikor megajándékozott evvel a díjjal, amit nagyon köszönök.




A díjjal járó teendők:
- Köszönd meg a díjat, akitől kaptad          Megtörtént...

- 7 dolgot írj magadról: 
                              
1. Szeretek kötni
2. Patchwork - szerelem első látásra
3.Imásdom a gyerekeket
4. Szeretek örömet szerezni, de nem szeretem ha kihasználnak
5 Jó ha van! - alapon gyüjtögetek
6.Szeretek sütni, főzni
7. Szókimnondó vagyok, utálom a hazugságot

(Elsőre ezek jutottak eszembe...., meg az, hogy Ancsa megint megelőzött több barátom blogjánál :))

- Küld tovább 15 bloggernek, akiket kedvelsz és értesítsd őket

Jó kikapcsolódás titka a foltvarrás
AZ ÁLMOK VALÓRA VÁLNAK
TücsökBogár konyhája
Hopi-Patch foltvarró műhelye
BAJAI KREATÍV FOLTMŰHELY 
彩色的世界 Színes a világ
Szépecskék
abeva foltjai
Álomjáró-Bozsomati
Amy-kreatív
Lonci (Győr)
Marica-folt
Angel patches
Kötöttcucc és Xszemes
"Szebb a foltos mint a rongyos"
Böbe Morzsák

 Szeretem ezeket a blogokat olvasni és úgy gondolom ők is megérdelik, hogy díjat kapjanak







.

18 megjegyzés:

  1. Köszönöm Luca, hogy gondoltál ránk! Isten áldjon!

    VálaszTörlés
  2. ♥♥♥ Köszönöm kedves Luca ,hogy gondoltál rám :)csak a gondom az hogy nagyon egy helyre járunk olvasni és szépségeket nézni:)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szépen köszönöm Luca ,aranyos vagy hogy gondoltál rám !

    VálaszTörlés
  4. Naná, hogy gondoltam rátok, mert sokoldalúak vagytok! :)

    VálaszTörlés
  5. Hűha!Nagyon köszönöm,hogy rám is gondoltál,igazán megleptél!

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szépen köszönöm, igazán kedves Tőled!

    VálaszTörlés
  7. Micsoda öröm! Még soha nem kaptam díjat! Boldogan fogadom! Köszönöm, köszönöm!!!

    VálaszTörlés
  8. Szivesen lányok, hiszen fantasztikusan sokoldalúak vagytok ti is! :)

    VálaszTörlés
  9. Én is nagyon köszönöm ezt a díjat, és annak is örülök, hogy rám gondoltál!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kata te voltál az első, aki eszembe jutott amikor ezt a díjat megkaptam. Nem sok embert ismerek aki annyira kreativ mint te :)

      Törlés
  10. Köszönöm, még én sem kaptam díjat, igaz nem is régóta írkálok

    VálaszTörlés
  11. Köszönöm a díjat, hogy ilyen sok igazán kreatív, sokoldalú blogoló közé tartozhatok. Szívesen nézem az oldalaitokat, a szebbnél szebb munkáitokat.De én ritkán írok, és ezután sem fogok ezen változtatni, mert kevés az időm, ami nagyon drága már így nyugdíjasan!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az biztos, ha az ember leül a blog elé, nagyon gyorsan megy az idő.

      Törlés
  12. Köszönöm a díjat! Nagyon kedves vagy! :-)

    VálaszTörlés
  13. Kedves Luca! Nagyon köszönöm a díjat, kedves hogy gondoltál rám. :))

    VálaszTörlés