2012. március 21., szerda

Hiába kötöttem.....

.


Tegnap sokat kötöttem. Élveztem is a kötést, meg meg is voltam magammal elégedve, hogy kész lettem evvel a mintával. Gondoltam ma felteszem és megmutatom. Amikor ma a kezembe vettem, rögtön láttam, valami nem stimmel. Nem volt egyformák a minta záró sorai.......


A bekeretezett minta egészen másképp néz ki, mint a felső.. Pedig teljesen egyformának kell lenni., .  Na, ez nem lett olyan. És naná, hogy nem a fenti  minta a rossz, hanem az alsó, így az egészet le kellett bontanom. Norvég mintát bontani nem leányálom.
Amikor felfedeztem, hogy valami nem stimmel, elővettem a pulóver ujjait, mert azokon is ez a mintasor van. Na akkor dobtam egy hátast, mert észrevettem, hogy az egyik ujjnak a záróminta sorát is elrontottam.  Hogy nem vettem észre eddig???
De ez csak öt sor bontást jelent.


Általában esténként szoktam kötni és pl. az sem tünt fel, hogy felcseréltem a két zöld fonalat.....
Tényleg nem árt időnként világosban is elővenni.....  :)
De a legérdekesebb a dologban, hogy tulajdonképpen nem is vagyok nagyon nyűgös miatta.. Azt tudtam így nem maradhat, mert bántja a szemem. Meg számomra elképzelhetetlen, hogy hibásan hagyjam. Így most csak 3 szines sor van a fehér betét felett.





.

12 megjegyzés:

  1. Na ez aztán a kitartás!!! Őszinte csodálatom érte! :-))
    Ági

    VálaszTörlés
  2. Hát nem lennék a helyedbe! Jó munkát kívánok hozzá, a kitartás meghozza a gyümölcsét!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem olyan nagy tragédia ám. Csak azon csodálkozom változatlanul, hogy hogy nem vettem észre eddig.

      Törlés
  3. én ilyenkor tuti félre tenném

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Á, nem lehet. Most, hogy félbe szedtem az eleje és a hátát, sokkal gyorsabban megy a kötés és hajt, hogy minnél előbb kész legyek vele.

      Törlés
  4. Hát bizony, én is csalódottan félre tenném. Fantasztikusan kitartó vagy!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Andi nem tudom ezt elképezlni rólad. Ha elrontasz egy varrást, azt is kijavitod, nem? Bosszankodsz legfeljebb, de tuti nem teszed félre.
      Miután én egyformán szeretek varrni és kötni is. Lehet, hogy hülyeség, de annyira tudok gyönyörködni benne, amikor látom hogy kijött a minta :D

      Törlés
    2. Igen kijavítanám, de azért kicsit pihentetném a dolgot. Gyönyörű lesz ez a pulcsi, na egyébként látod ezért varrok inkább, a kötés lehet nekem lassú? Meg kell tanulnom pedig, mert csodák születnek kötve is! Nagyon jó a blog új háttere!

      Törlés
    3. Kicseréltem, mert elnyiltak a hóvirágok :)

      Törlés
  5. hát tudod, én tutira igy hagytam volna. :-) tényleg nagyon kitartó vagy :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gabi rólad sem hiszem el, hogy kiadnál a kezedből hibás dolgot :)

      Törlés