2012. június 8., péntek

Bogaras párnák.....

.


Mostanában jelentkezős korszakomat élem. (höhö). Most éppen a Creativ Disegn Magazin   hírdetett pályázatot "bogaras" alkotásra.  Ugyan a szitakötő nem egészen bogár, de én most kineveztem annak.
És mivel volt egypár Tilda szitakötőm kiszabva, így rögtön  tudtam, hogy milyen anyagra szeretném megcsinálni. Ezt a sárga nyárias anyagot is az anyagbolt bezárása előtti kiárusításon  vettem és azóta is nagyon tetszik.
Miután Nóri ősszel költözik Osloba (megy a főiskolára mégis)így rögtön két párnát csináltam, amit majd az albérletbe használhat.
A párnák teljesen egyformák, csak a szitakötők szárnya és elhelyezése nem azonos.





Ha már únja a virágos párnát, akkor csak meg kell forditania, mert a hátuljának vidám, csíkos anyagot választottam, zippzárral ellátva.


A párnák mérete  50x60 cm. IKEA-s akciós párnák.




.

11 megjegyzés:

  1. Imola, ezek a párnák nagyon jópofák!! Nagyon jó ötlet ez az ide-oda forgatható párna, Nóri biztosan örül majd neki. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És strapabirók lesznek, mert mindkét anyag elég vastag, főleg a csíkos. Remélem, hogy tetszeni fog neki, még nem tudja, hogy az övé

      Törlés
  2. Azért biztos vagyok, hogy Ő is olvassa a blogod és már előre örül ennek a meglepetésnek. Nagyon tetszenek a párnák, nekem a sárga mintás oldala a szitakötőkkel üde, fiatalos, aranyos! Örülök, hogy Nóri mégis Oslo mellett döntött!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen én is. Pedig nagy a kisértés, hogy pénz kereshet. Még tuti nem látta a blogot, mert dolgozik.
      Köszi :)

      Törlés
  3. Nagyon szépek lettek, praktikus, hogy 2in1-ben párnák lettek. Nórinak egy kis otthoni melegséget fog adni az albérletben.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Háááát, Nóri nem volt elájulva tőlük. De amikor azt mondtam, hogy nem kell elvinnie, akkor már jobban tetszett neki :)

      Törlés
  4. Nekem is a szitakötő nagy kedvencem! Szép üde párnák!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gondoltam is, hogy a világosabb szitakötő élethűbb lenne, de nem mutatott a párnán.

      Törlés