2012. október 16., kedd

Ismét itthon....



Napfelkelte Dániában

Nagyon régen jelentkeztem, de van igazolásom. Otthon voltunk majdnem egy hónapig. Őszi "nyaralás" volt. Mondjuk a pihenés nem igazán jött be, mert rengeteg dolgunk volt. Igaz már úgy is indultunk szeptemberben, hogy az utazás előtti héten tűztem a barátnőm takaróját(nem lett kész, otthon fejeztem be), meg csiszoltam, mázoltam az ablakokat kivül-belül. De muszáj volt megcsinálni, mert október közepén már nem nagyon lehet tárva-nyitva hagyni az ablakokat.
Az út hazafelé nem volt kellemes, végig szakadt az eső és mire hazaértünk, otthonra is megérkezett az eső és a lehülés. Még útközben kaptam a szomorú hír, hogy meghalt az unokatesóm férje. Így egy temetés is bekerült a programok közé.

Luca így utazott oda-vissza

A mostani utazásnak alapvetően két fontos programja volt, megcsináltatni a fogaimat és kicseréltetni a lakás ablakait. Mindkettő megvalósult, igaz az ablakcsere egy kis bonyodalmat is okozott.
Az első héten szokás szerint ügyeket intéztünk. Mert én kis naiv, azt gondoltam, amit decemberben elintéztünk az működik..... hát nem. A vizműhöz pont egy hétig jártunk minden nap, mire lerendeztük a dolgokat. Annyi eredménye azért lett, hogy a végén az ügyintéző elismerte, hogy ő volt a hunyó a dologban (igaz nekem + pénzbe és rengeteg mászkálásba került a szerződés felmondása, szegény, decemberben elhunyt apósomat megpróbálták kilakoltatni áprilisban a tartozás miatt....) Aztán megkellett találnunk azt a céget, akik vállalták, hogy két hét alatt elkészítik és beszerelik az ablakokat.  És közben takaritottam, pakoltam és pakoltam. A második hét fogorvoshoz járással telt.
Majdt jött három nap, ami tényleg pihenéssel telt. Komáromban a fürdőben voltunk. Csodaszép idő volt, finom langyos viz. A reggelt fürdéssel kezdtük, napközben a kinti mendencében fürödtünk, napoztunk és az estét szintén fürdéssel zárruk.. Valami isteni volt. Megkóstoltam az ország tortáját is, a mákos-almásat. Nagyon finom, meg fogom sütni

A gyógyfürdő langyos medenséje

Komáromból hazajövet kezdődött a munka. Egy napon volt a temetés és az ablak csere. Még jó, hogy a barátnőm vállalta az ügyeletet. Aztán gipszkaronozták a beszerelést. Pakolás-takaritá-pakolás-takaritás..........  Ja, közben lomtalanitás is volt.

Kilátás a konyha ablakból - tölgyfák

 Még leugrottunk Szegedre és találkoztam a fórum barátnőimmel Budapesten és már pakolhattam is a haza induláshoz.
Na, az is valami csoda volt. Mit szenvedtünk, mire mindent elraktunk és mennyi minden otthon maradt, amit el szerettem volna még hozni. De aki hülye, megérdemli. Tudniillik nem otthon hagytuk a tetőcsomagtartót......

Nem volt egyszerű idáig eljutni

Zoli megint nem látott ki a tükörből

A hazaút nagyon kellemes volt. Szép, napsütéses őszi időben jöttünk. Jött velünk a barátnőm, aki még sosem volt nálunk.

Útközben - Erzsi és én

Itthon a szokásos pakolással, mosással és vasalással beindult a rázó.
Hideg van, esik az eső megérkezésünk óta.... Remélem már nem sokáig, mert téliesiteni kell a kertet, be kell hordani a virágokat 
.

8 megjegyzés:

  1. Jó sok mindent sikerült elintéznetek. :-)
    Akkor rázódhatsz a régi kerékvágásba.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, sok mindent. És még mennyi minden van..... De ne legyünk telhetetlenek.

      Törlés
  2. ó, ez még végigolvasva is tömény. Na jó a fürdőzés azért talán egy kicsit segített ellazulni :-)) Az eső itt is egész álló nap esett, szitált, de estére azért elállt. A házimunka pedig holnap is ott lesz (sajnos) így ne akarj mindent egyszerre elvégezni.
    Ági

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Á, nem is tudok mindent. Szegeden lazultunk még. Nagyon jól éreztük magunkat a keresztfiaméknál.

      Törlés
  3. jó volt újra olvasni téged! Rég nem jártam nálad! Jó volt a beszámolódat olvasni. Hát elég sok munka lehetett!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Inkább véget nem érő. Nekem is hiányzott már, hogy a blogokat olvasgassam

      Törlés
  4. Szia Imola! Sok minden történt Veled, Veletek...Sok mindent intéztél, de nem mindent...(ugye tudod, mire gondolok?) :(
    Azért biztosan jó újra otthon lenni és a gyerekeiddel lenni!:) Majd minden helyrerázódik....

    VálaszTörlés