2015. január 31., szombat

Egyszerű túrós lepény







Az eredeti receptet a  kifőztük oldalán láttam. Csak annyit változtattam rajta, hogy liszt és cukor mentes legyen.


Hozzávalók: 

450 gr túró
450 gr tejföl
100 gr puha vaj
8 db tojás
7 ek hajdinaliszt
7 ek stivia cukor
1 citrom reszelt héja

A hozzávalókat a leírt sorrendben keverőgép táljába tesszük és összekeverjük  Majd vajjal kikent  20x30 cm formába tesszük és 180 °C-ra előmelegített sütőben  25-30 perc alatt megsütjük.
Sütéskor szép magas lesz, azonban kihülve kicsit összeesik. Langyosan, hidege egyformán finom, krémes állagú desszert.  Megcukrozva, savanykás lekvárral tálaljuk.




Szuper finom és nagyon gyors sütike.


6 megjegyzés:

  1. Nagyon jól néz ki és tényleg gyorsan össze lehet dobni:) Alj nélküli túróst sütöttem régebben, az is hasonló, csak más arányokkal.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is sütöttem, de annak más íze van. És a hajdina liszt tökéletes volt hozzá

      Törlés
  2. Bár én nem sütöttem még se hajdina liszttel se stivia cukorral - de finomnak tűnik. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon finom és az eredeti receptben ugyanennyi liszt és cukor szerepel. Próbáld ki, nem fogod megbánni....

      Törlés
  3. De jól néz ki! És az új blogruhád is.... :-))

    VálaszTörlés