2015. január 13., kedd

Orchideák, fehér és szines orchideák......



Ezen a télen nagyon rendesen az orchideáim. Most éppen hét virágzik és három meg már teljes bimbóban van.
Most úgy alakult, hogy az egyik ablakban csak világos virágok nyilnak, kettő fehér és kettő sárgás



A másik ablakban, meg különböző lila. Az egyik foltos, a másik meg tűpettyes és három cserép bimból is van


A harmadik ablakban van az ún. "Juvel" vagy gyémánt orchideám. Ez teljesen másképp néz ki, mint általában az orchideák. Szinte semmi ápolást nem igényel, leszámitva azt, hogy időnként vissza kell vágnom az ágait, mert olyan nagyok lesznek. És minden télen ontja a vékony szárakon elhelyezkedő pic, fehér virághajtásait.


És persze, csak nem tudtam megállni, hogy ne vegyek idén is egy amarilliszt..... Annyira olcsón adták és nem a szokásos, fehér és piros volt...... Szóval hagytam, hogy hazakisérjen és tegnap láttam, hogy kibújt a hagymából még egy virághajtás. :))



És, hogy ne csak képek legyenek az orchideákról, Tolnay Kláritól és Páger Antaltól  is hoztam orchideákat






4 megjegyzés:

  1. Nagyon szépek! Gyémántorchideám nekem is volt pár éve...

    VálaszTörlés
  2. Szépek! Nálam nemlennének biztonságban.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezeknek direkt jót tesz, he elfelejted időnként meglocsolni.....

      Törlés